Budapest, 2011. április 7., csütörtök (OTS) |
A keresőmarketing fontos eszköze alig fél évtizede még nem számított elterjedtnek hazánkban, ma már a PPC reklámok segítségével a magyar internetezők közel kilenc tizedét szólíthatjuk meg. A kattintás alapú, vagyis pay-per click hirdetések célirányos reklámokat tesznek lehetővé a világhálón, és ezeket az internetes oldalakkal együttműködve jelenítik. Segítségükkel így mintegy 1700 magyar oldalon jelenhetnek meg ezen hirdetések. A Pontkom Stúdió az Etargeten keresztüli PPC hirdetések összegét további 70 százalékkal egészíti ki, amennyiben a cégnél új tárhely vásárlására vagy a már meglevő tárhely-szolgáltatás meghosszabbítására kerül sor. Részletek: http://www.xhu.hu/Tarhely/Webtarhely/tarhely-akcio-etarget-hirdetesi-bonusz.html |
Egyre népszerűbbek a kattintás alapú internetes hirdetések
2011.04.07. 12:47 | kiszo | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://kiszoajanlo.blog.hu/api/trackback/id/tr882807007
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.